2017年2月7日 星期二

[超合金魂] 百獸王 五獅受擊 ! 合體吧!!!!!! 開箱文

   [超合金魂] 百獸王 五獅受擊 ! 合體吧!!!!!!   
百獣王ゴライオン
是由日本東映製作、於東京12頻道放映的機器人動畫;主角機器人由五隻獅子合體而成。
之後銷售至美國由 世界節目製作公司 (WEP) 買下其版權,與東映另一部巨大機器人動畫《機甲艦隊》(機甲艦隊ダイラガーXV)合併為「Voltron: Defender of the Universe」





























睇了百獸王咁多CHING 好POST,應平衡一下,看看其實百獸是否完美,定餓得太耐.........

前日收到從日本寄來的5隻獅,開盒後又驚又喜, 驚是一開盒見到視覺膠感十足,玩後發覺大多數合金都在電鍍獅腳上,但都好華麗!而黃獅因淺色又原色膠欠缺層次,但整體重量十足!


但我個人反而覺太重把玩時推關節比較麻煩,
如合體後有時推黃獅腳關節會推到黃獅腰,個人感覺有點扭得不爽!



而合體後正面都OK,但面太尖 腰肚腩太大,黃籃獅如細小小合體後整體比例會好好多!



如合體後正側看雙腳比例太大,而尾部收納設計外露的,感覺好怪N年前外國出的都只要張尾部推入體內就可解決!而獅爪是不能動有點懶的感覺,無限合金的都簡單做到可動爪..... 如有可動爪擺POST可自然更多!



總括今次合體設計簡單無太大心思!感覺分體後五獅獨立玩比合體精彩,
至小腳部可外發擺動令獅子行走時感覺自然!合金好似第一次!
但明白大家等了咁耐,不入一隻,對不起自己!


未完.......
合體!!!!!




























沒有留言:

張貼留言